torsdag 5. februar 2009

Ett hjem med...

Foreldre, barn og hunder....
Det har alltid vært min drøm.
Ett perfekt hjem.
Glade barn.
Glade foreldre.
Mye kjærlighet.
Mye energi.
Plass og tid nok!
Tolmodighet.
Støtte.
Dyreliv.
Tankene driver daglig- ja, flere ganger daglig, til prosessen som står forran oss.
Ikke bare fordi jeg er så spent, men også fordi jeg gleder meg til å lære mer om meg selv og andre. Jeg gleder meg til å begynne på en så spennende prosess!
Når vi var på informasjonsmøte synes jeg mange skottet litt ekstra bort på oss. Vi er jo ganske så unge, så jeg skjønner jo det på en måte. Men det var litt rart å være der sammen med masse par som var langt over 40år.
Hvis det er noen andre der ute som er innom sidene mine, og er unge og ønsker å bli fosterforeldre, så legg igjen en liten hilsen! Hadde vært koselig å hørt om det var fler i vår situasjon..

Er kanskje ikke alle som er like heldige som oss som har ett ungt fosterforeldrepar som venner, som man kan snakke med! :)
Da er det nok lett å miste motet....
Men alle som ønsker å bli eller er fosterforeldre gjør en utrolig betydningsfull jobb!
Det står STOR respekt av mennesker som hjelper de som trenger det! Og da spesielt barna og familiene deres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar