torsdag 19. februar 2009

Drømmer....

Tiden går, og jeg fortsetter å drømme..
I morgen er det 20. februar, og vi fikk beskjed om at vi ville få beskjed om vi kom med på PRIDE-kurset i Mars rundt den 20.februar, så jeg er litt spent.
I det siste har jeg bare tenkt mer og mer på dette. Jeg gleder meg enormt mye til prosessen, det blir spennende og lærerikt!
Og tenk den dagen vi får en telefon, med spørsmål om ett barn!!!
Det blir en drøm som går i oppfyllelse!
Jeg legger ved noen bilder fra Willow-tree figurene. Jeg har falt mer og mer for disse figurene, jeg synes de uttrykker så utrolig mye! Samtidig har de alle hver sitt navn, og det gjør dem enda mer spesielle!
Når vi kommer oss i hus skal jeg gå til anskaffelse av flere av disse! :)
Father and Daugther
Father and Son

Mother and daugther


Mother and son

Mother and baby

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar